neljapäev, 8. jaanuar 2009

Öised mõtted

Hommikul kell kuus läheb rong Tallinna poole, kuhu pean kindlasti jõudma, sest toimub mingi töövestlus. Eks näe, kas saan. Igatahes oleks praegusel hetkel kõige mõistlikum magada, aga noh - mõistlik käitumisega pole ma oma elu jooksul kunagi hiilanud. Ikka on kusagil mingi kiiks sees olnud. Seega - kell on veerand kolm öösel ja mina hakkasin igavusest blogi kirjutama.

Mingi tund aega tagasi maja taga värskel lumel jalutades mõtlesin oma kirjutamistele viimasel ajal. Õigemini neile kirjutamistele, mida ma teinud ei ole. Uus-vana hobi pokri näol on mu taaskord ajutiselt oma kütkesse saanud ja nii läheb kõik aeg sellele. Seekord pole põhjus õnneks vaid mängimises. Nimelt avastasin ühe korraliku saidi, kus on lademetes artikleid pokri teoreetilise külje kohta ja üle poole ajast viimase kolme päeva jooksul ongi läinud justnimelt lugemisele. Pea käib sellest inglise keelest juba kõvasti ringi. :) Aga elab üle, sest loetust on olnud ka silmnähtav kasu. Kui ma varem olin freeroll'idel pidevalt esimese 10-15 protsendi sees, siin viimase kahe päeva tulemused on olnud kõvasti edukamad. 616st osavõtjast 20., 10 000st 130., 1500st 38., jne... Praegugi hakkab 11 minuti pärast turniir, kus on 3000 osavõtjat ja kus proovin end kindlast esimese 50 sisse mängida. Ei tea, kas õnnestub, sest kellaaeg ei ole mängimiseks just parim. Aga loodame :)

Aga kirjutama peaks sagedamini. Lemmiktegevus ju ikkagi... Hmm :)

Kommentaare ei ole: