reede, 16. jaanuar 2009

Päevast õhtusse

Kummalisetel ja mittekummalistel asjaoludel jõudsin ma taas kasiinosse. Mittekummaliste põhjuste hulka kuulub kindlasti see, et me läksime Teeduga sinna õllet otsima. Kummaliste asjaolude üle ma veel arutlen ja need ei ole päris kindlasti veel avaldamiseks valmis. Fakt on aga see, et sain ka Teedu nõusse faktiga, mida ta seni võib-olla veel väga hästi ei uskunud. Nimelt mu kolmeaastane võitudeseeria. Ja taaskord lahkusin ma kasiinost rikkamana, kui ma sinna läksin. Mitte küll suur võit, aga mõeldes faktile, et tegemist oli rahasummade kolmekordistamisega, siis kuidagi ikka.
Teet on nüüd Tallinnast lännu, kaasas mõte ja soov leida mulle mingisugunegi teenimisallikas. St pokriteemaliste kirjutiste tõlkimine ühest keelest teise. Hmm - huvitav. Tegelikult ka, sest nõnda saaksin ka endas kinnistada teadmisi, mida olen viimastel nädalatel õppinud. Ja kui selle eest veel peale makstakse, siis miks mitte???
Igatahes praegu ei viitsi ma küll siin Balti jaama internetikohvikus istuda, sest tunne on siin ebamugav ja võib-olla natu hiljem leian natu parema koha, kus oma asju kirja panna. Lootust igatahes on. Aga sellest natuke hiljem...

Kommentaare ei ole: