teisipäev, 21. juuli 2009

Mõtted, tähelepanekud...

Alati, kui ma bussitäie rahvast lennujaamast, hotellidesse viin, siis mainin ma neile ka seda, et Bulgaarias on suhteliselt mõttetu politsei poole pöörduda. Ja mainin kohe ära ka selle, mida bulgaarlased ise ütlevad:

"Politsei sai meil uued autod - nüüd on mugavam magada."

Ja kui ma siis eile Kaliakra-Balchik ekskursioonil käisin, siis Balchikus meile lõunat pakkuva restorani juhatajaga suheldes sain sellele kinnitust. Mingi tüüp nende restorani naabruses oli enne hooaja algust haavlitega restorani katust tulistanud ja vesijahutuse ära rikkunud ning politsei poole pöördudes ei saadud mingit abi. Ja kui ma Dmitri käest siis selle nalja kohta küsisin, siis noogutas ta naerdes.

"Jah - järgmised autod tellitakse juba koos vooditega."

Sedamoodi on siis lugu kohaliku politseiga.

*

Kaliakra neem on ilus, kuradima ilus koht ja lisaks looduslikule ilule on sellel ka päris pikk ajalugu...

Ning selle ekskursiooni teine osa - Balchikis asuv Rumeenia kuninganna soovil ehitatud suveresidents, selle ümber asuv botaanikaaed ja veinide degusteerimine on minu arvates selle ekskursiooni trump.

Olete oodatud!

1 kommentaar:

naine ütles ...

Ausalt öeldes oled oma blogiga ajanud mu mõtted sinna kanti, kus praegu oled, planeerin siin vaikselt oma oktoobrikusit puhkust... ja hakkasin sooduspakkumisi otsima:) Tundub kõigist probleemidest ja valudest hoolimata vaatamistväärt paik olevat. Jõudu sulle!