esmaspäev, 1. märts 2010

Paanikaks pole põhjust...

Tere!

Mina olen Todor, 47 aastat vana, 84 kilokrammi ja mul on mustat juugsed. Kirjudan siin Eestis praega blogit ja otsin ka elukaaslast. Soovitavalt naisoost. Elan Tallinas, kesk linnas. Mobiil telefoni ei ole veel, autot ka mitte, aga kirjutata saate minu interneti postkasti, mille W. mulle tegi. Ootan. muda.molakas@hot.ee

Ei jõutnud ma veel korralikult kirjutama hakata ja eesti keelt õppita, aga juba pean Teile kurbi uudiseit tooma. Paul, see väike habemega sell, see keelas mul esimesed kaks nätalat seda arvutit puutuda, sest ma ei oska sellega mitagi teha.

Aga ma olen kaval ja naabri-Maietädi aitab mul selle teksti üles panna. Eka ma ise kaa ei tahtnut siia kirjutada, aga mu sõber, kes Kreekas elab ja kuulis, et ma W. blokki kirjutan, saatis mulle kohe infot ühe pildi kohta, mille ta oli teinud kaks aasdat tagasi. Ja kui ta kuulis, et W. Hocares isiglikult oli puhkama ootamadutel asjaoludel läinud, siis sai talle kõik selgeks.

Ja minule ja Paulile ja siis oli üks kuningas, kellele kõikile tundus väga kahtlane, et W. niimoodi ära läks, tekkis kartus, et järsku W. ei tulegi takasi. Sest ta ei ütelnud, kuhu ta läheb ja miks. Aga mina siin salaja lugesin W. vanu päevikuit ja sain teada, et W. tahtis oma elu väga põhjalikult muuta. Ja siis on tal ka praeug raske. Päevikust sain ma teada, et tema tahaks ajas takasi rännata, et midagi tähtsat muuta.

Ja minu sõber, kes elab Kreekas, Ateena lähedal, aga kes oli kaks aastat takasi W.ga Korfu saarel kokku saanud ja teadis teda, sai nüüd aru, mis seal kaks aastat takasi toimus. Nimelt oli tal pilt W.st, mille lähemal vaadamisel selgus, et keegi tahab teda tappa. Alkuses minu sõber Niko mõdles, et see on lihdsalt fänn, kes tahtis naljapilti, aga nüüd pärast W. lahgumist vaatas ta veel pilte ja ohh imet!!!

Saatis Niko mulle ka pilti ja nüüd on selke, et W. ei läinud puhkusele, vaid sai selgeks ajarännu ja läks takasi, et vigu parantada nagu ta oma päevikutes tahtis.

Vaadake ise neid kiiruda tehtud pilte.


See on katse üks. Õnneks noorem W. hakkas just keelenäitamise ajal kummarduma ja vanema W. nool lendas üle pea seina sise.



See on katse kaks, kuid siin ehmus vanem W. ühe pealtnäkija karjatusest ja komistas ja kukkus üle ääre. Nool lendas pilvetesse ja kukkus pärast natuge eemale puu otsa.

Need siis tõestusmaterjaliteks.

Pärast tõe teada saamist oleme Nikoka vaatanud internettist kõiki piltte, et leida veel tõendus materjali praekuse W. kohda, aga ei ole leidnud enam. Ei ole praegu rohkem teataolevaid adentaatikatseid.

Aga ma kardan ikka, et W. niipea takasi ei tule.

Ausdusega TEIE,
Todor

PS Vähemalt saan nii moodi Eesti Keeles kirjudamise ära õpida.

Kommentaare ei ole: