reede, 17. detsember 2010

Fotograafiast

Mitte, et ma eriti jõulufännlane oleksin, aga pilte meeldib mulle ikka teha. Allolev foto tuli sellisena välja kusjuures ainult tänu isiklikule rumalusele ja kogenematusele. Katsetasin Peppersack'is ühte filmikaamerat ja klõpsasin seal suhtkoht hästi valgustatud kohas ka ühe kaadri laual põlevast küünlast. Ja kui ma filmi ilmutusest kätte sain ning fotosid vaatasin, avastasin sellise foto.


Tegelikult oli tegemist hea kaameraga, mis muutis minu oskamatuse päris heaks tulemuseks. Samas sai ka teadlikult paar head klõpsu tehtud :)

Näiteks kasvõi see orav... Ilus ja armas loomake ca 4 või 5 meetri kõrgusel oksal, minul abiks 300-ne objektiiv.


Ja noh - pääsud olid lihtsalt nii armsad, et otsustasid mulle kohe perepildi jaoks poseerida. Kusjuures see pilt õnnestus ajaliselt hästi, sest juba järgmisel päeval olid pojad pesast tiiba lasknud. Seega - farewell party :)


Ja nüüd ma mõtlen ja nuputan, kust saaksin ma uue fotoka, millega hakata edasi rändama ja igasugu asju klõpsama hakata.

Kommentaare ei ole: