teisipäev, 14. detsember 2010

Kullast kallim...

Mitte laulust ei ole see lugu siin ja ma üldse kahtlen, kas siin mingit lugu olema saabki, aga kindlasti on mõned minu blogi lugejad-külastajad märganud, et kohe selle pealehe ülaserva on tekkinud ühe kullaga tegeleva ettevõte logo.

*reklaamtekst*
Unico Gold OÜ logo
Unico Gold OÜ on 2010 aastal oma tegevust alustanud ettevõte, mis tegeleb kuldesemete ja kullajäägi kokkuostu ning investeerimiskulla müügiga, püüdes pakkuda praeguses tihedas konkurentsis turu parimaid hindu.

*reklaamteksti lõpp*

Edaspidi reklaami ei tule. Lihtsalt kuld on viimasel ajal nii palju tähelepanu endale tõmmanud, et otsustasin ka natukene tausta uurida. Ja avastasin sellise huvitava fakti, et kui Pärnu turul ostavad sealsed pandimajad ja juveliirid 585 prooviga kulda kokku hinnavahemikus 170-200 krooni gramm, siis eelmainitud ettevõtte äsjaavatud nn Kuldne Seif pakub sama proovi grammi eest 270 krooni. Hinnavahe missugune!

*Ok! - nüüd on kindlasti reklaami lõpp*

Tegelikult on asi selles, et Eesti turul toimuvat uurides olen avastanud, kui palju lüpstakse tegelikult väikelinnade elanikke nende endi naabrite, pandimajade omanike poolt. (Ja ma ei palu vabandust selle eest, et liigitasin Pärnu just väikelinnade alla - ma ise olen veel väiksemast kohast pärit ja tunnen selle paiga üle ka uhkust! [Mitte inimeste pärast...]) Kuigi internet on kõikidel käepärast, siis ei pruugi kõigil olla võimalusi sõitmaks suurde linna oma kaupa müüma. Kuld on kaup ja selleks, et selle müügi pärast ikka tasuks võtta ette mitusada krooni maksev bussi- või autotrip, selleks peab seda kaupa ka hulgim olema.

Seni Eesti suurim tegija Tavid on oma normaalsete hindadega kontorid rajanud vaid Tartusse ja Tallinnasse, mis on enam-vähem ka ainsateks kohtadeks, kus kulla kokkuostu hind on enam-vähem normaalsuse lähedal. Samas on turuliidri positsioon lubanud tal ka loorbereile puhkama jääda.

Seda tervitatavam on aga Unico kui uue tegija teeninduspunktide võrgu rajamine ka teistesse Eesti linnades, sest nähtavasti on aru saadud, et Eestis on mujalgi inimesi peale nende kahe suurema linna. Ning positiivne on ka see, et hinnatase hoitakse ühtlasena hoolimata teeninduspunkti asukohast.

*Deem! Kas nüüd saab reklaam läbi?!*

Tegelikult jah - tegemist on hoopis sotsiaalse turundusuuringuga.

Seega - olge tervitatud osalema.

PS Kuld on väärt kraam, aga hea ja oma naine on ikka kallim :)

Kommentaare ei ole: