reede, 17. detsember 2010

TOP 9 + boonused

Iga kirjanik on täpselt nii andekas, kui andekaks ta ennast ise peab.
 /W. Hocares - 2010/

Eneseimetlemise aeg on käes.

Võimalik, aga tegelikult ma avastasin täna, et on kommenteeritud ühte mu vanemat postitust. Lugesin siis ajaviiteks selle isegi uuesti läbi. Ja siis lugesin veel ühe vanema. Ja veel ühe. Ning - kurat! - ma ei tea, kas mulle vaid tundus see nii, aga paistab, et aegu tagasi kirjutasin ma natukene paremaid tekste. Mõtlesingi siis, et reastaks enda isiklikud lemmikud väikesesse pingeritta ja jagaks ka mõned eriauhinnad siia blogisse ülesriputatud tekstidele.

Ma tean, et nõme tegevus, aga mis parata - ära loe, kui ei huvita.

Boonusauhind võõrkeelsele luuletusele.

JUST LIKE THAT ja

Miks?
Lihtne, seepärast.

Boonusauhind loomingulisele kirjutamisele.

MAŠA, DAŠA JA NATAŠA TAGASITULEK ja

Miks?
Sest kuidagi täiesti ootamatult sündis see tekstike sinna tavaliste mõtete keskele.

Näide.
"Aga Paša osutus päris armsaks tegelaseks, kelle totaalset emotsionaalset tuimust ja oskamatust end naisterahvale ligitõmbavaks teha tasakaalustas, ei, ülekaalustas korralik rahakott ja majanduse keerdkäike kuradima hästi lõikav aju. Tulevikuga mees, mõtles Maša, kui Paša oli teada saanud tema rasedusest ja selle peale "ahah." (ilma hüüumärgita) öeldes telekast uudiseid edasi vaadanud.

Vahelemärkuseks niipalju, et kolm hommikut hiljem poetas Paša kahe kohvilonksu vahele, et küll nad kunagi saavad ka ENDA lapse.""


Boonusauhind viimase aja parimale kirjutisele. (Sest TOP 9'sse ükski hiljutine tekst ei mahu)

LUGU PRESTIIŽIST ja

Miks?
Sest ma ei ole viimasel ajal suutnud midagi paremat kirjutada.

Boonusauhind parimale hetkemajandust kajastavale tekstile.

MTÜ SMS-LAEN ja

Miks?
Isiklik viha, sellepärast.

Boonusauhind Paulile.

PÄKAPIKK PAUL ja

Miks?
Sest ma saan kolakat muidu, kui ma temale auhinda ei anna.

TOP NR 9.

EMAKAVÄLJEND ja

Miks?
Sest just seda kirjet täna kommenteeriti ja isegi see on parem, kui kõik mu viimase aja asjad kokku. Ja pealegi on see Saalomoni tekst.

TOP NR 8.

PRATCHETT ja

Miks?
Seal on üks äge lause :)

TOP NR 7.

KIRJELDUS ja

Miks?
Kuigi lühike, on seal ehe näide W. Hocares'e sarkasmist.

TOP NR 6.

MÖÖDAMINEKUST ja

Miks?
Mulle meeldivad episoodilised kirjed

Vahepeal eriauhind positiivsuse eest.

MÕTISKLUSED ja

Miks?
Sest enamus mu häid tekste on suht masendavad ja mulle meeldis selle lõpulause.

TOP NR 5.

KIBE VEIN ja

Miks?
Sest see on masendav  :) Vt eelmis põhjendust :)

TOP NR 4.

GRAFOMAANIAST ja

Miks?
Nagu te praeguseks juba aru olete saanud, siis on tegemist grafomaaniga :)

TOP NR 3.

MEHENA SÜNDINUD ja

Miks?
Sest see on hea näide, kuidas ma ühe teksti sisse suudan igast muud asja kirjutada :)

TOP NR 2.

EPISOODILISUS ja

Miks?
Juba mainisin, et mulle meeldib kirjutada episoodilisi tekste ja see on üks selle blogi parimaid näiteid.

ja

da-da-da-daaa

TOP NR 1.

ELAGU SURM ja

Miks?

Sest see olen mina...



Ja ongi TOP 9 läbi. Võimalik, et siin blogis on veel asjalikke tekste, aga praegu ma neid ei leidnud.

Kommentaarid oodatud.

Austusega Teie,

W. Hocares

Kommentaare ei ole: