kolmapäev, 8. aprill 2015

Unenägudes

Asi kisub täielikuks jamaks, kui unenägudesse ilmuvad mingid zombielikud naissoost sisserändajad (-lendajad? lihtsalt tulnukad?), kelle eesmärgiks on kasutada inimestest mehi järglaste saamiseks. Kusjuures asi ei olnud isegi seksivajaduses - peateemaks oli toit. Nimelt ainus, mida need zombielikud sisserändajad sõid, olid nende endi meessoost järglased. Haige värk! Ainus positiivne elamus sellise unenäo juures oli fakt, et kuulsin ja lugesin enamuse informatsioonist meedia ja teiste allikate kaudu ning püüdsin koos siiani identifitseerimata partneriga leida moodust, kuidas neist sisserändajatest lahti saada.

Ja kui keegi üritab mulle veel väita (kaasa arvatud ma ise), et kõik naised on seksikad, siis hakkan ma vastu vaidlema. Sisserändajad olid vastuvaieldamatult naised. Käitusid ka nagu meile tuttavad isengid suveperioodil - ainsateks kehakateteks riietusesemed, mille eesmärk oli juhtida meeste tähelepanu neile kehaosadele, mida need katted varjasid. Õnneks olid sisserändajad poliitiliselt vähemkorrektsemad ning ei hakanud protestima ja seksismist rääkima, kui mõni mees tõesti tähelepanu kaetud kehaosadele suunas ning selleteemalise lause välja ütles.
Kuna tegemist oli minu unenäoga, siis otse loomulikult ma
ma veebist isegi ligilähedast õudust ei leidnud. Ja minu
sisserändajad ei kandnud nii stiilseid ja ägedaid kampsuneid.
Hmm - kui nad seda teinud oleksid, oleks neil ehk rohkem lööki olnud?!
Anyway - lihtsalt illustreeriv pilt siis.
Kuigi rinnad ja tagumikud ja igati, mitmemaitseliselt aksepteeritav figuur oli sisserändajatel olema, muutis nad mitteseksikaks esiteks tõsiasi, et kogu nende välimus meenutas kergelt halliks läinud liha, mis on hakklihamasinast läbi käinud, aga mingil kuradi kosmilisel moel siiski oma kahel jalal kõndiva kuju säilitanud. Kaasa ei aidanud välimusele ka kehapooridest ajuti lausa nirisev lima ja määrdundkollased silmad.

Tõsiselt haige! :) Aga tegevuse, selle vastuplaanimise poolest üsnagi huvitav ning intelligente unenägu. Imdb.com's teeniks see ulmežanris keskmise hinde 8 kindlasti ära.

Ja nüüd istun tööl ning mõtlen, et mida see unenägu ikkagi tähendada võis.

Palun - teie soovitused?

Kommentaare ei ole: