laupäev, 29. september 2012

ASUS N56V vs FS Amilo Xa 1526

Aeg järjekordseks arvutivõrdluseks. Nagu ma juba varem olen kirjutanud, siis ei püüagi ma võistelda tehnikaajakirjade võrdlustega - pigem teen seda lihtsalt enda jaoks ja seepärast on tulem ka väga subjektiivne.

Kui oma eelmises võrdluses viisin nina- ja prosepidi kokku igiliikur Amilo ja iluvidin Latitude, ning vähemalt minu vajaduste põhjal tuli võitjana välja Amilo - seda hoolimata Latitude SSD kõvakettast ja paarist teisest tippideest. Jõudlus omas suuremat rooli.

Praegu, kui ma olen juba peaaegu kuu saanud näppida Asuse läpakat, on vist päris ok aeg teha väike duell nende kahe vahel.

Niisiis:
VS
Tegelikult, kui aus olla, siis oma esimeses võrdluses nägin võistlusmomenti. Tänast pealkirja kirjutades sain aga aru, et Amilo on so yesterday.

Võib-olla olekski õige üles loetleda ainsad asjad, mille poolest Amilo suudaks N56V'le konkurentsi pakkuda:
  • klaviatuur on natukene suurem - kuigi Asuse mudelil on ka numpad'iga klaviatuuri, annab Amilo korpuse suurus siiski väikese kasutusmugavuse eelise. Küll aga arvan, et kui võtta kasutusele Asuse sama sarja 17" ekraaniga mudel N76VZ, siis võib ka see eelis Amilol käest libiseda.
  • siit kohe ka Amilo järgmine eelis - 17" ekraan. Samas - N56V pakub oma 15,6" ekraaniga Full HD resolutsiooni ja see muudab Amilo eelise peaaegu olematuks. Ja jälle - N76VZ teeb Amilo ka selles osas põrmuks.
  • pult filmide vaatamiseks ja Windows Media Center juhtimiseks? No ma pean ju mingeid eeliseid veel leidma hoolimata faktist, et ma kasutasin kolme aasta jooksul seda pulti vaid paar korda kellegi ees eputamiseks :)
Muidugi viskab Asus kinda nüüd tagasi, et sellel on eraldi subwoofer'i kõlar, mis on vajalik Bang & Olufseniga koostöös valminud helisüsteemi esiletoomiseks. Jah - ka helikvaliteet on Amilost peajagu üle.

Nagu ka teistes punktides. 8 GB RAM, 2 GB GeForce GT 650M videokaart, Intel Core i7 protsessor - Amilol on sellele vastata vaid mulda köhiva kiirusega.

Mis on aga minu jaoks kõige meeldivam - kui Delli Z600 SSD meeldis mulle kiiruse poolest, siis Asus on oma HDD'le loonud Instant On süsteemi, mis reaalsuses tähendab seda, et arvuti taaskäivitamine kestab 2 sekundit. Eat that, SSD! Olgu - ma tunnistan, et see ei ole start nullist, tegu on hibernatsiooni edasiarendusega, ent N56V on suuteline hoidma sellist seisu üle nädala. Kui kaua täpselt, ei ole viitsinud veel proovida.

Järeldus: kallis Amilo, sa teenisid mind hästi, aga ajad on muutunud. N56V on tänane päev.

Kommentaare ei ole: