kolmapäev, 25. veebruar 2015

Et mitte unustada... ; vaikus - "vaikus" (2015)

Mõnikord on targem aeg maha võtta ja mõelda, kas on üldse mõtet kord valitud suunal edasi liikuda. Aja maha võtmisega kaasneb tihti see, et enam ei tegele tavapäraste asjadega. Minu puhul tekib vaikus loomingulises töös.
 
Mis on omamoodi hea, sest vahepeal on vaja ka akusid laadida, inspiratsiooni koguda.
 
Täna said vist patareid jälle täis, sest üle väga pika aja võtsin käsile töö, mida olen plaaninud ja plaaninud lõpetada, et saaksin oma asjadega edasi minna. Jah - ma otsustasin jätkata juba valitud suunal, ma jätkan seda vastuvoolu rabelemist ja ma saan sellega hakkama. Lõpuks saan ka raamatu veel valmis, öeldagu selle kohta siis mida iganes.
 
Täna on tegemist sissejuhatava päevaga. Enda arvuti renderdab fotorealismi teha, seega pean veel tunnikese tööl aega viitma. Hetkel on portfolio proovifotost renderdusi tehtud vaid kümme ning kümnega pole see kvaliteet veel kõige parem. Aga siiski...
 
Siin siis vaid 10 ülekäimist.
Igatahes - hea on see, et soov ainult mõelda on asendunud sooviga edasi liikuda. Esimesed sammud on igatahes väga magusad olnud ja tulevik paistab tunduvalt helgem kui eile. Mõtlemise kui sellise kõige suurem miinus ongi see, et vahepeal takerdud tahes-tahtmata negatiivsuse võrku ja sellest on üsna keeruline välja tulla. Täna on parem. Ehk on siinkohal tegu töökoha, töölaua positiivse mõjuga? Anyway - tore igal juhul!
 
*
 
Käti kasvab ka ilusti ja eks varsti jäävad ka meievahelised vaidlused vähemaks ning hambaid ei näidata enam kummaltki poolelt.
 
 

Kommentaare ei ole: