neljapäev, 19. veebruar 2015

Pausimisest; Heino Seljamaa - "Äpu näärilaul" (1983)

Kaks nädalat on viimasest kirjutamisest linnutiivul möödunud ja Facebook hakkas muretsema, et mu lehte läikinud inimesed pole minust pikalt midagi kuulnud. Üritab minu eest turundust teha? Tubli...
 
Aga jah - laisk olen olnud. Kõiges selles, mida võiks lühidalt loominguliseks tegevuseks nimetada, on olnud täielik paus. Koer ja ravi on võtnud suurema osa ajast, väiksem osa on kulunud sellele, et läbi reaalsete kogemuste aru saada, kuivõrd palju on Lääne-Viru reklaamiturul ruumi.
 
Trükikoda, mis ei suuda kahe nädala jooksul hinnapakkumist saata, kuigi kahe nädala sisse jäi ka veel kolm meeldetuletusvisiiti trükikotta.
 
Reklaamifirma, kuhu ma esimesena sisse astusin, seal ei viitsinud klienditeenindaja isegi silmi Corelist tõsta, et mu küsimustele vastata. Peale kolmandat küsimust hiilisin vaikselt minema ja ma olen üsna kindel, et teenindaja seda ei märganudki.
 
Teises reklaamifirmas erilahendusega visiitkaarte küsides öeldi, et nad saaksid neid tellida, aga mul oleks odavam need otse tootjalt tellida. Kui ma mainisin, et mul on kiire, et nad võiksid selle ikka ise ära teha, siis kehitati õlgu - me ei ole kindlad, et suudame teie soovid õigesti edastada ja et mul oleks ikkagi odavam ise tootjaga suhelda. WTF?! - kas te ei taha raha teenida???
 
Eile käis sõber kolmandas firmas luurel, eesmärgiga saada vähemalt ühest kohast Rakveres normaalne hinnapakkumine mailile. Ja ta tuli tagasi väikese märkmelehega, millele olid hinnad suht viletsas käekirjas kirjutatud.
 
Seega kiire kokkuvõte asjast: olematu tasemega klienditeenindus ja suhtlemisoskus, kuigi paljudki tööd, mida need firmad teinud on, on täitsa ägedad.
 
*
 
Tervis on korras. Jee! Enam ei valuta kusagilt, ükski asi pole õmmeldud. Saab normaalselt elada.
 
*
 
Kadrinas käies sai vanu sahtleid inventeerida ning üllatuseks avastasin sahtlipõhjast hunniku vanu joonistusi. Arvasin, et need on ammu kõige kaduva teed läinud. Nüüd on vähemalt millegagi seinu katta.
 
*
 
"Äpu näärilaul" on armas. Ka 32 aastat hiljem ja Oskarile meeldib see samuti. Vähemalt mingis osas on meil sama maitse. Minule omal ajal näiteks Katy Perry ei meeldinud...


Kommentaare ei ole: