pühapäev, 15. märts 2015

Lollused ja ebastabiilsus

Eilne päev läks vana tõsiasja aksepteerimisele: igaüks läheb lolliks omamoodi. Siinkohal on mul hea tõdeda, et vähemalt enamiku lolliksminemised ei ole niivõrd destruktiivsed kui minu omad. Minu lolliksmineminemistel on hea omadus suhteid hävitada: mida lähedasem suhe, seda suurema hävingu ma korraldan. Seega on minu lolliksminemiste ajal minuga üsna ohutu suhelda inimestele, kes EI OLE mulle lähedased.

Õnneks jään ma lolliksminemistel siiski realismi piiridesse, mitte ei hakka usklikuks või muud sellist. Minu lollustel ei ole õnneks püsivat kahjustust minu vaimsele tervisele (seda ei saa küll öelda minu nn ohvrite kohta, kes mulle nende minekute ajal ette jäävad).

Eilne ametlik "Steak & Blow Job Day" möödus skoorimata ja sellest on kahju. Kahju, sest seks on elus olulisel kohal ja kes ei ole selle väitega nõus, võiksid natukene oma arusaamad üle vaadata.

Mulle meeldis, et just eelmise väitega seonduvalt tuli eile mu postkasti arvamus ühelt mu interneti- (ja reaali-)sõbralt, mis jagab selles osas minu arvamust, et seks on oluline osa suhetest. Tsiteerin:

"Persse siis! Mul on olnud süütuid ja vägistatud tüdrukuid...ja ma olen kõik alati terveks ravinud....sest seks on loomulik ja usaldav lähedus...ja kõikidest kompleksitest saab üle. KUI tahetakse....a kui igasugust füüsilist lähedust blokkida...nu kaua võib, onju."

Igatahes - täna hommikul, kui mul järjekordselt midagi tarka teha ei olnud, jagasin netis üht blow job'i kursuse videot, et näha reaktsioone.

Mis olid masendavad.

Seda eilset päeva nimetatakse ka kui meestele mõeldud sõbrapäevaks, kus meestele antakse seda, mida nad väidetavalt kõige rohkem tahavad - liha ja suuseksi. Ja masendav ongi see, kui vähe viitsivad naised tegelikult teha midagi, mis oleks nende mugavustsoonist väljas ja natukene harjutada ning õppida. Kuus päeva varem naistepäeval ja kuu aega varem sõbrapäeval ootavad naised küll, et mehed nende jaoks nahast välja poeksid ning igasuguste romantiliste ja üllatavate asjadega välja tuleksid. Kui teemaks aga meestele meeldivad asjad, siis - "naah, not interested, I am good enough."

Mostly - no, you're fucking not.

Niigi on see naiste suunas ja rohkem naiste heaolule suunatud võrdõiguslikkuse tagaajamine seadnud mehed tahapingile - nüüd ei viitsita end isegi meeste pärast natuke treenida?!

Ja lõppkokkuvõttes on muidugi mehed halvad. Vastikud šovinistid ja sead ja palju enamatki, kes peavad klubidesse sissepääsude eest maksma, kellele ei tehta nii palju eelistusi, sest nad on ju mehed ja peavad endaga ise hakkama saama ja nii edasi.

Fuck! - mehed on ka inimesed ja tahavad teinekord ka natuke pehmemat suhtumist. Seda enam, et naissugu neid enamuse ajast täiesti julmalt ära kasutab.

Tegelikult aga... Hoolimata sellest eelnevast tekstist on mul praegu jumalast hea tuju ja ma olen oma eluga täiesti rahul. Teen kohe omale uue kohvi, käin koeraga jalutamas ja hakkan siis mõtlema, mida tänase ilusa päevaga peale hakata. Kusagilt on meeles, et pidin täna mingi asja valmis joonistama. Eks näe - ehk joonistangi...

Ilusat 15ndat märtsi!

Kommentaare ei ole: