kolmapäev, 5. veebruar 2014

Öine üksindus; Kenny Rodgers - "The Gambler" (1978)

Olin juba teki alla pugemas, kui meenus tõsiasi, et saabuval nädalavahetusel pean minema mingit talvesõitu tegema, et saada kätte oma tõelised juhiload.

Jah - alles ta oli, kui teadmine Oskari peatsest tulekust pani mu astuma sammu, milleks varem erilist mõtet polnud näinud. Tegin omale load ja oktoobrist 2011. aastal sain ma ametlikult sõita ilma, et politsei oleks mind juhuslikult peatades kulmu kortsutanud.

Nüüd sügisel said aga esmased load läbi, aga kahjuks olin sel ajal Inglismaal just oma hädade keskpunktis ja tagasitulek vaid lubade pärast olnuks olnuks mõttetu. Teadnuks ma muidugi kõiki sel ajal käärivaid probleeme, võib-olla oleks ma selle tee vajadusel leidnud, aga noh - see selleks. Igatahes load mul aegusid ning jäid ootama paremat aega.

Eestisse tulles sai ka sellele mõelda, ent enim meeldis mulle isa kommentaar asjale: "Kui selle talvesõidu peab tegema alles kahe aasta pärast, et õigeid lubasid saada, siis kas nad kujutavad ette, et sa pole selle ajaga õppinud libedal sõitma?"

Noh - minu ajal võib selle kahe aasta asemel öelda kümme aastat vist ikka ja mõte, et ma pean veel mingi totaka eksami tegema (ja selle eest ka raha maksma), on suhteliselt arusaamatu. Aga olgu - läheme siis ja sõidame - sõita mulle ju üldiselt meeldib!

Kenny Rodgeri "The Gambler" on tõenäoliselt viimane album mu väga varasest lapsepõlvest, mida ma siia blogikirjutamise taustale kuulan. Ja nimilugu on nii cool - meeldis siis, kui olin põlvepikku mehike ja meedib enamgi veel praegu, kui ma kõigest aru saan.

Siiski lisan siia ühe teise loo klipi Kenny Rodgersilt:


Kuna ma oma isa juba mainisin, siis tegemist looga, mis mu lapsepõlves just isale tollel plaadilt, mis meil oli, kõige rohkem meeldis. Mitte, et ta oleks seda mõistnud, millest lugu rääkis - tollal oli keeleõpe ju valdavalt vene ja saksa keelele suunatud. Siiski tegu armsa looga, millel on selline kummitava hakkav rütm ja refrään. Pluss loomulikult fakt, et Kenny Rodgers on nii neetult hea laulja.

Ja kuigi Lucille on hea, kummitavad endal siiski rohkem The Gambleri sõnad:


Now every gambler knows that the secret to survivin'
Is knowin' what to throw away and knowing what to keep.
'Cause every hand's a winner and every hand's a loser,

And the best that you can hope for is to die in your sleep

Kommentaare ei ole: