teisipäev, 18. veebruar 2014

Uued algused; Anastacia - Anastacia (2004)

Esiteks - see on vist esimene kord, kui ma panen oma postituse pealkirja albumi, mida ma olen korra juba kasutanud. Aga noh - aega on möödunud piisavalt ning mingi õigus mul selleks ikka veel on. Pealegi on omal kummalisel kombel praegu ka tagasiminek aega, kus olin ma viimast korda Anastaciat kuulates. Heas mõttes...

Seega otsin Rakvere lähedale elamist. Kuna minu tagasiminek Inglismaale viibib praegu ja ma leidsin uue töökoha ja väljakutse Rakveres, siis tuleb leida Rakvere lähedusse ka elamispind. Mis on iseenesest jumalast lahe!

Ma tean enda tutvusringkonnas vähemalt ühte inimest, kelle jaoks idee uude kohta minekust ja selle kujundamisest enda koduks on huvitav ja erutav. Sama ka minu jaoks - kuigi ausalt öeldes ei ole ma täiesti üksi kunagi ühtegi elamist endale koduks muutnud. Praegu loodangi, et viimaste aastate jooksul õpitu on vähemalt kuidagi kõrvade vahel kinnistunud + ma loodan, et leian ka sellise korteriomaniku, kes jagab minu vaateid kujundamisest.

Sest ütleme päris otse välja - enamus praegu turul olevatest vabadest, mõistlike hindadega üürikorteritest on täielik saast. Mitte, et korter saast oleks, aga kujundus ja mööbel on selline, mis tavaliselt oma kokkusobivusega ei hiilga. Ja kuna minu Tallinna kodu oli kujundatud professionaalse sisekujundaja poolt, siis on mul endalgi tekkinud väikene arusaam sellest, mida ma enda kodus näha tahan ja mida ma mitte mingil juhul ei välja ei kannataks.

Kuna Katariina Kalda omab lisaks väga heale kujundamisvaistule ka väga head kirjutamisoskust, siis möödunud suvel ilmus ajakirjas "Kodukiri" ka tema artikkel elust üürikodus. Artiklit saab soovi korral lugeda tema kodulehel Home For Soul asuvast blogist.

Selline see siis välja nägi :)
Mina enda kodu küll päris sellisena ette ei kujuta... Tegelikult ei kujuta ma praegu midagi ette, sest erinevalt professionaalidest on minul vaja kohta enne näha ja vaadata ja mõelda ja siis oma mõtted arvutis kolmemõõtmeliseks muuta. Jah - selles osas nõuab see minult tunduvalt rohkem aega ja väga suure tõenäosusega ei tule tulemus sellest hoolimata täiuslik. Küll tuleb see aga minulik.

Seega üsna pea saab hakata looma midagi enda jaoks täiesti tavatut. Änksa!

Loomulikult olen põnevil ka uute väljakutsete pärast tööpõllul ja kusagil kauguses terendab ka ähmane, kuid vägagi huvitav projektike, seega lähikuudel võib elu üsna huvitavaks muutuda.

Uued algused toovad alati kaasa ka uusi tutvuseid ja praeguse algusega olen juba leidnud mitmeid toredaid inimesi, kellest nii mõnedki on juba mitmeid kordi ka siia veebipäevikusse ära eksinud. Mitte, et blogi lugejate arvu kasvatamine olekski mu uute tutvuste loomise eesmärk, ent ikkagi on kirjutajana hea teada, et keegi viitsib siia tagasi tulla.

Nüüd tuleb ainult loota, et möödunud nädalate madalseisust ülesaanuna suudan on kirjutamist jätkata ka positiivsema meeleoluga.

See oleks ka minu jaoks omamoodi uus algus!

Kommentaare ei ole: