pühapäev, 16. november 2008

Resultaat...

Eile RRK-s olles seadsin endale mõned ülesanded, aga juba varakult pean mainima, et kõigiga ma neist hakkama ei saanud. Aga kõigest järgemööda.

Tulemused punktide kaupa:

a) mustandi toimetasin ära, st lugesin ta läbi ja joonisin kollase markeriga parandamistvajavaid kohti üle. Nüüd on kollast rohkem kui valget.

b) Dastiniga kohtusin, oli teine oma juuksed valgeks värvinud. Enam ma teda tunda ei taha.

c) lühijutust ei tulnud midagi välja, sest Dastin segas. Ainus jutule sarnanev tekst, mille ma sealt tagantjärgi leidsin, oli " vaikus vaikus vaikus vaikus vaikus vaikus EI NAERA, RAISK!!! vaikus vaikus vaikus" ja nii paar kolm lehekülge. Põhjuse toon allpool.

d) Malcolm tuli kohale nagu lubatud, kaasas tüdruksõber B. või sõber B., kes on lihtsalt tüdruk - igatahes ma ei hakanud liiga põhjalikult uurima. Arutasime siis raamatuasja ja jutu käigus tuli välja, et B. on täitsa kujundaja kohe, kes teeb võib-olla mu tulevase raamatu kujunduse. Tegelikult ma sain aru küll, et just seda eesmärki silmas pidades oligi Malcolm B. kaasa kutsunud, aga kuna mul selle vastu midagi olnud kah - ma ei hakanud talle ütlema, kui kergelt ma teda läbi nägin :P

e) Värska on siiamaani alles, ca kümnendik pudelist, aga sigarette tõmbasin küll selle aja jooksul kaks või kolm korda rohkem.

f) Meeleolu saavutasin hoolimata osade punktide läbipõrumisest. Läks küll korda ja õhtu läks veelgi paremini korda, aga see pole enam antud blogi teema.

Selgituseks, miks mõned punktid täitmata jäid. Kui Malcolm oli RRK-st lahkunud, läksin tagasi Dastini juurde, kus tutvustasin talle paari oma lemmikblogi, ja neilt läksime edasi ja lõpuks jõudsime McSyldi omani. Hakkasime seal avalikus saalis vaikselt turtsuma (seal ma kirjutasingi selle 'vaikus vaikus vaikus...' teksti), aga kui jõudsime selle tekstini , siis läks vaikne turtsumine üle avalikuks naeruks ja meid visati sealt välja... Siis leidsime mingi rühmaruumi, kus saime rahulikult oma tekstid rahulikult lõpuni lugeda. Kuna seal rühmaruumis oli aga kohviaparaat, siis jäi ka Värska joomata, sest cappuccinot eelistan ma iga kell Värskale.

Seega vabandused vastu võetud ja kõik on oki :) Jään ootama uut külaskäiku.

1 kommentaar:

Dastin ütles ...

Tahtsin kirjutada McSyldi kohaselt, et parem perses, kui mitte midagi. Aga kuna jutt valgest pea värvist, siis ei ole see lause kohe üldse konteksti kohane...seega mitte midagi.
PS! Teavitan juhtumist juuksurit.