teisipäev, 28. jaanuar 2014

2014

Kuigi esimene kuu aastast on juba läbi saanud, saan ma alles nüüd teha plaanikesi terveks eesolevaks aastaks.

2014. aasta algas pööraselt, koos muutustega nii professionaalses, meelelahutuslikus kui ka isiklikus elus; muutustega, mida ma pole kunagi osanud ette näha. Siiski - öeldakse, et kõik muutused on millekski kasulikud ja eks ma nüüd peangi oma muutustega kaasa minema.

BriEst Solutions Ltd

Võib-olla mõned minu blogide lugejad juba teavad, et möödunud aasta lõpuosas lõin Inglismaal oma ettevõtte, et suudaksin välja rabeleda august, kuhu kukkusin suure hulga ebaõnne ja suure hulga valede otsuste pärast.
Kuigi algus oli raske, suutsin siiski jääda kindlaks oma varem valmismõeldud plaanidele ja esimesed klienditööd on esitatud ja rahadki laekunud. Hetkel on käsil neli projekti, millest huvitavaim on vast kohaliku hiphop-bändi debüütalbumi kujundus. Miskipärast tunnen, et tegemist on minu alustava ettevõtte jaoks otsustava murdepunktiga - et kui ma sellega hästi hakkama saan, siis hakkavad asjad hoopis teisiti liikuma.
Siit ka plaanid oma professionaalse aasta jaoks. Muuta BriEst Solutions Ltd kasumlikuks juba esimesel tegutsemisaastal ja leida paar töötajat - britist müügiinimene ja vabalt valitud rahvusest disainer. Plaane on veel, aga need on juba liiga detailsed oma üldise blogi jaoks.

Pokker

2014. aasta algas kummaliselt ka pokri jaoks. Kuna mu rahaline seis Ühendkuningriikides polnud veel nii hea, et võiksin pikalt mõtlemata ette võtta siia-sinna reise, siis jäi seekordse reisi planeerimisel paarkümmend eurot puudu. Mõtlesin siis, et prooviks selle puuduoleva raha teenida pokriga. Tegin uuele, UK's lubatud saidile (ja siiani arvan, et EV võib kuradile sõita oma lollakate piirangutega) konto, panin 4. jaanuaril 10 naela kontole ning hakkasin turniire mängima.

Ja mis edasi toimus, üllatas mindki. Jah - ma teadsin, et oma parematel päevadel olen teinud häid turniire, kuid seekord suutsin säilitada stabiilsuse ning peale kolme nädalat olen ikka veel kasumlik mängija. Pokrisaidi umbes 60 000 mängija seas olen MTT (mitmelauaturniirid) edetabelis tõusnud esimese tuhande piirimaile, raha olen välja võtnud juba 150 naela ja mul on kontol ikka veel vahendeid, et edasi mängida.

Kokku on lisaks teistele rahalistele kohtadele tulnud 7 või 8 finaallauda, millest viiel olen jõudnud esikolmikusse ja kahel korral ka turniiri võitnud. Isiklikult pean parimaks saavutuseks seda, et suutsin kaks päeva järjest end mängida samal 20 $ sisseostuga turniiril rahadesse - vastavalt siis 4. koht ja 80 $ auhinnaraha ning 3. koht ja 101 $.

Seega selle aasta plaanid seonduvalt pokriga on, et aasta lõpuks oleksin ma ikka veel plusspoolel.

Oskar 

Olin pool aastat järjest Inglismaal ning poole aastaga oli Oss nii palju muutunud ja kasvanud, et uus lahkuminek pojast on veel raskem.
Natuke kergemaks teeb selle kõik aga teadmine, et Katariina on täiuslik ema ning Oskar on õnnelik laps. Muidugi ei muuda see väiksemaks igatsust, kuid teadmine, et Oskariga on kõik hästi, teeb ka minu eemaloleku natuke lihtsamaks.

Sellelt aastalt siis nii palju loota, et tuleks veele palju ja palju tobe-armsaid fotosid meie koosveedetud ajast.

Mina ise

Kuigi ma olen alati arvanud, et minu järgmiseks suureks reisielamuseks saab rongireis Moskvast Vladivostokki, siis praegu tundub, et ka need plaanid muutuvad.

Suured muutused elukorralduses, kuhu sisse jääb ka ametialane tulevik Inglismaal, on tekitanud soovi ka ise edasi areneda. Olen selleski blogis mitmeid kordi maininud Carlos Castaneda nime, kelle raamatud aitasid mul enda ja eluga toime tulla ühel mu raskeimal eluetapil.

Nüüd on tekkinud painav soov näha neid samu paiku, mis kunagi Castanedat inspireerisid, sest mul on tõsiselt suur kopp ees sellest minast, kelleks ma olen muutunud viimaste aastate jooksul. Ja nii ma mõtlesingi, et ehk tuleb minu uutele arengutele kasuks, kui külastan isiklikult neid kohti, millest Carlos oma raamatutes kirjutas.

Jah - Mehhiko. Lennupiletid pole õigel ajal võetuna kõige kallimad (ühe Inglismaa projekti raha) ning möödunud õhtul sõbraga lobisedes pakkusin välja mõtte, et kui peale lennupileteid jääb veel mõnisada naela tequila, kanepi ja seente jaoks, siis on kõik korras.

Kuna Anttile meeldib ka seigelda, siis võib juhtuda, et temagi ühineb minuga sellel eneseotsingureisil :)

Ja noh - Marokos peab ka sel aastal ära käima. Õnneks loob Inglismaa selleks ka võimalused.

Mis veel?

Mul on hea intuitsioon ning mu intuitsioon ütleb, et käesolevast aastast tuleb üks huvitavamaid ja edukamaid aastaid mu elus.

Sellest mulle piisab.

Kommentaare ei ole: