kolmapäev, 8. juuni 2011

Otsade kokkutõmbamine

Minu eelmine kirje leidis palju vastukaja. Mis ei olegi nii üllatav, kui teada, mil moel toimib kogu tänapäevane ajakirjandus. Kirjuta millestki, mis inimesi ärritab, kirjuta kasvõi võimalikult neutraalsel moel, kedagi halvustamata mingi kirje ning juba ilmuvad poolt ja vastu õiguslased, kes hakkavad kirjutisest välja lugema seda, mida sa sinna tegelikult pannud ei ole. Lahe.

Samas veel eilse teema jätkuks - räuskamine jätkub. Avage mistahes uudisteportaal või mingi ajalehe veebiväljaanne ning näete ise, kui palju on seda pläma ühe teema ümber. Ja nagu ma kirjutasin eile "erinevus rikastab" Facebooki lehel - otsige omale inimene, kes oskaks kirjutada. Pakun siinkohal kohe välja blogijad nagu ROJUKENE või Hundioru Nirti. Hoolimata sellest, et nad ei nõustu minu arvamustega antud teema kohta, on nad üldjuhul väga head kirjutajad ning suudaksid selle vähemuste teema hoopis paremini lahti kirjutada ja põhjendada kui  praegused sule(soss)sepad.

Head ja mittenärvidelekäivat promo ei saa teha inimesed, kel lisaks keskmisele kirjutamisoskusele on lonkav loogika ja järeldusoskus.

Meeldib see teile või mitte...

11 kommentaari:

Hundioru Nirti ütles ...

No praeguste kuumade ilmadega ei ole muud teha, kui poest jäätist, õlut ja suitsu tuua, ennast rõdule päikesevarju sättida, jäätis endale paksult pähe määrida, õlu käppelt sisse juua, suits ette panna (mujal sääsetõrjeks, minu kandis lihtsalt hingekosutuseks) ja püüda kuidagi ellu jääda. Isegi mina tunnistan juba, et kuidagi soojavõitu on. Filosofeerimiseks, aristotellikuks (Aristoteleslikuks? Arist... Aristo... aristoteleslikuks? Ngh?) loogikaks ja muuks ei jätku enam energiat. Uudistest loed ka välja ainult igapäevase hinnatõusu (Tallinnas siis 15 sendise per päev kuupileti kallinemise täna - meie igapäevast hinnatõusu anna meile ka tänapäev), oigad ja lähed tagasi rõdule jäätist pähe määrima.

Vabandan eilse & tänase blogi risustamise pärast.

Paksuks vereks ja tüliks pole mingit põhjust, pigem tasuks õlleklaas ette võtta ja selle taga maailma asju selgeks rääkida.

W. Hocares ütles ...

Nirti!

Ma tõesti ei pea sinu kirjeid (läksin sinale üle) risustamiseks. Inimesed, kes oskavad argumenteerida ja seisavad oma arusaamade eest, on alati teretulnud. Kõigi arvamus ei pea kattuma minu omaga ning seda enam on hinnatud need, kes avaldavad oma arvamusi enda nime all.

(Varakult arvajatele - Hundioru Nirti on oma veebinime kasutanud juba väga kaua, samuti ma ise [ja eilsetest arvajatest tean kaua ka Rentsi ja kasutajat rojukene), seega võib ja peab seda lugema arvamiseks oma nime all.

Õlle vastu ei oleks ka endal tegelikult midagi. Juba mitmendat päeva istun ja mõtlen ja unistan.

Anonüümne ütles ...

Ja nii lõppeski Mr. W. Hocares'i 15 minutit kuulsust ... :D Väike prööge homoteemal ja tagasi igavesse pimedusse.

Keit

W. Hocares ütles ...

Keit!

Kahju, et sa nii arvad :)

rojukene ütles ...

Heh, ma tänan komplimendi eest :)

Paraku kipub selle homotemaatikaga nii olema, et mitte kõik inimesed ei ole üldse nõuski asja üle arutlema või isegi mingeid argumente kuulama. Sama värk, mis toimub näiteks ateistide ja religioossete inimeste vahelistes kokkupõrgetes - kui ühelt poolt tullakse põhjendatud argumentidega ja teiselt poolt lihtsalt usuga ("mind su mögin ei koti, homod on väärakad ja kõik"), siis on diskussioon üsna võimatu.

Muide, ma mingil ajal tekitasin ka usuteaduskonna listis samal teemal kogemata tormi, kui Tartus raeplatsil toimus mingi perekonnaväärtuste teemaline kristlik Püha Üritus. Mul ei ole midagi pereväärtuste hindamise vastu, vastupidi - ma tervitan seda igati. Aga tolle kogunemise eesmärk oli üsna selgelt just see, et näidata geidele keelt, et "nännännää, meie võime, aga teie ei saaaa!" No ja saatsin siis omalt poolt listi lingi Eesti GLBT kogukonna petitsioonile homoabielude seadustamise kohta, mille peale hakati aga hagu andma :D Ja sellest tormist veeklaasis koorus välja üks väga huvitav mõte kristlaste kohta, mille autorit ma enam kahjuks ei mäleta - osad kristlased on veendunud, et homod on valed, sest nad usuvad Piiblit. Teised ei arva, et homod kuidagi vähem inimesed on, sest nad usuvad Jumalat...

Ja see põhimõte kehtibki tegelikult palju laiemas plaanis ka - inimesed, kes vaatavad kõige pealmisest kihist kaugemale, on enamasti oluliselt arukamad kui need, kes süvitsi minema ei vaevu. Või ongi asi selles, et ainult nutikamad on võimelised ridade vahelt lugema? >___> Aga see on juba muidugi hoopis teine teema.

ÖöHulkur ütles ...

Veider kokkusattumine vist, a' just täämbä tulli mõte, mes homo-ja muude vähämbuste, loomakaitsjaist kõnõlmata, retoorikal ja naa edasi tegelt viga om... Näil ei ole Aadu taolist karismaatilist möla-a'ajat, kesse suudass masse kokku koguda ja "Sieg Heil!" vai midä egänes muud hõiskama panna...

irina ütles ...

Hi,
i just want to say that i am fan of your blog !
u have great topics
i am always looking forward to see your new post !
your blog is just fantastic !
Greetings from Bordeaux - FRANCE

Hundioru Nirti ütles ...

Sir W. Hocares on veel vägagi sümpaatne töll ja blogivant, sobilik täiesti õllele kutsumiseks ja jauramiseks ja lällamiseks ja käsikäes päikeseloojangusse jooksmiseks, ma ei saa aru, millele Keit vihjab. Me oleme siin kõik ühes paadis, mis sest, et vahepeal vihaselt erinevates suundades sõuame ja üksteist aerudega lagipähe peksame. Vähemalt mina näen asju nii oma väärastunud liberaalse mätta otsast, ma ei tea muidugi, W. Hocares võibolla just naases Kopli-tuurilt, kust ta kirjutas garaažide peale "Rojukene on lits!" ja mina saan homme anonüümse paki, kus sees on hullusärk... :D

Anonüümne ütles ...

Vat jah, võimalik, et just mina ei saa asjast aru ja Mr. W.Hocares on täitsa tore töll... lihtsalt ta ei ole mulle veel öelnud, kui kuradi hea kirjutaja ma olen, nii et suurest leppimisest ja üksteisele õlalepatsutamisest jääb nagu midagi puudu ja ma näen paraku ikka veel tema kirjutises vaid homofoobset eneserahulduspurset.

Keit

W. Hocares ütles ...

Keit. Sinu/Teie kirjutamisoskuse kohta ma ei oska kahjuks midagi öelda, sest need lühikesed sõnavõtud ei anna piisavalt materjali selle oskuse tegelikuks analüüsiks ja hindamiseks. Siiski ei usu, et tegemist on kirjaoskamatu inimesega, sest sellised ei viitsi tavaliselt blogisid lugeda.

Homofoob? Ei ole vihkaja, ei karda neid. Aga ei ole ka homofiil.

Hundioru Nirti ütles ...

Ma lihtsalt üritan vältida seda momenti, et kogu blogosföör raginal omavahel tülli läheb ja inetusi ütlema hakkab. Selliseid tülisid tuleb vahepeal ette ja need on alati koledad.