kolmapäev, 22. juuni 2011

Hommikuses kohvivines

Hiljuti Skandi Sisustusest kirjutades meenus mulle juhtum, mille rääkis üks nimetatud ettevõtte irvhammastest. Ma ei tea siiani, kas tegu on mingi omaaegse linnalegendiga või mitte, ent selle juhtumi tegevusaeg jääb aega, mil nii infotelefonid kui Vembu-Tembumaa olid noored ja verisulis.

Oli siis selle irvhamba õde soovinud lastega äsjaavatud laste mängumaad külastama minna, aga ei teadnud selle täpset asukohta. Nagu mõtlev inimene ikka, otsustas ta lõpuks infotelefonile helistada ja abi paluda.

Vastas kõnel särtsakas naisehääl ja küsis, kuidas saab ta helistajat aidata.

"Huvitaks selline asi, et kuidas ma saaksin Vembu-Tembumaale?"

Pikka aega, umbes minut oli telefonis vaikus (tõenäoliselt ei teadnud antud kohast infoliinil veel keegi) ja siis tuli geniaalne vastus:

"Jooge veel natuke, siis jõuate kohale!"

*

Miks ma selle juhtumi just täna kirja panin? Hommikul tööle tulles möödusin nimelt trammist, mille külgedel oli ka mingi infoliini reklaam koos näidisküsimustega ja üks neist küsimustest päris siili okaste arvu kohta... Ma siis mõtlesin, et kuidas infoliin vastaks sellise küsimuse peale. Peaks vist helistama ja proovima...

Kommentaare ei ole: