kolmapäev, 1. juuni 2011

Sõnumileht, Politseiamet, Facebook - mis neid ühendab?

Kui veel eile oli minu mõtlemise jaoks suhteliselt keeruline neid kolme nimetust samasse lausesse mahutada (tegelikult mitte, sest saanuks vast ikka hakkama), siis tänane uudis tegi selle väga lihtsaks.


Lahe! Mitte, et mul midagi politseinike vastu oleks - ma nüüd tubli ja korralik (krt! - nüüd tuleb blogist kustutada kirjed, mis ma lubadeta sõidu kohta olen kirjutanud! :(  :D ) -, aga see üllatas mind tõesti.

Ei - ma ei arva, et Andero esimene politseinik oleks, kes Facebooki lubati, aga võib-olla on ta esimene, kellel lubati kõigi sõbrakutseid vastu võtta. (Ma tean oma lapsepõlvesõpra, kes siiani ei julge mu sõbrakutset vastu võtta, sest ta arvab, et ma olen PAHA ja see võib tema vanglaametniku prestiižikat karjääri kahjustada - tervitused Kristole siinkohal!)

Veebipolitseinik Andero konto (LINK ON SIIN) on üllatavalt populaarne - üle 350 sõbra tal juba. Ja uudishimulik nagu ma olen - libistasin silmadega kohe ka üle nimede.

Võib-olla ma eksin, aga tundus, et üle 70 % Andero uutest sõpradest on naised ja neiud. Ülejäänu moodustavad vist mehed. Miks vist? Ei saa ju kindel olla, kas kõik ülejäänud on mehed, kui nende seas on kasutajaid nimedega nagu Identifitseeritud Salvrätik...

Siinkohal soovitus Politsei- ja Piirivalveametile:

Kui soovite oma veebipolitseid veelgi populaarsemaks muuta, siis palgake ka teine konstaabel. Sedakorda naissoost, vanuses 21-24, soovitavalt mõõtudes 100-60-90 ning vormirõivastuses, mis on suviselt lühike (talvel saatke ta veebikaameraga Kanaaridele või Kariibidele, et ta ei peaks pikki rõivaid kandma). Usun, et siis hakkavad ka mehed hoopis rohkem veebipolitsei tegemiste ja käimiste vastu huvi tundma.

Igatahes lahe uudis! Tuju läks heaks kohe...

Kommentaare ei ole: