laupäev, 22. august 2009

Rääkides vahepealsest ajast...

Panin täna tähele, et möödunud päevad on nii kiiresti läinud, et juba 11 päeva pole ma jõudnud oma blogisse ühtegi tähte sisestada. Mitte, et siin oleks vahepeal midagi suurt juhtunud, aga ikka.

Tegelikult hakkan tunni aja pärast rahvast bussidesse korjama ja hakkabki kodu poole liikuma seekordne grupp, meie selle hooaja 10. reis. Seega saab läbi ka minu väike juubelinädal.

Kolm nädalat on jäänud veel tööd siin Kuldsetel Liivadel ning siis tuleb hakata edasi mõtlema juba tuleviku peale. Mingid variandid on silmapiiril, aga mida konkreetset tegema hakkan, seda ei ole veel otsustanud. Omamoodi ahvatlev pakkumine on minna sama reisikorraldajaga Egiptusesse, aga mnjah - sealne hooaeg kestab ju seitse kuud ja nii kaua ma ei taha küll Eestist eemal olla.

Eesti on lahe ja tegelikult olen ma juba viimased paar nädalat iga õhtu mõelnud tagasiminekusoovile. Eestis olles ei tunnegi seda, aga kaugelt vaadates on meil ikka hiiglama mõnus.

Kolm nädalat veel...

Ja siis saab hakata natuke avalikumalt kirjutama ka reisisaatja töö miinustest, mida siit läbikäivad turistid võib-olla niipalju ei märkagi. Plusse on sel tööl kindlasti rohkem kui miinuseid, aga just need miinused ajavad vahepeal närvi nii mustaks, et tahaks midagi ootamatut teha. Seni olen kuidagi hakkama saanud ja koju jõudes tahaks esmalt esimesed kolm-neli päeva lihtsalt magada, telefon välja lülitatud ja internetijuhtmed läbi lõigatud, et ükski kutsuv heli mind üles ei ajaks.

Magada, magada, magada...

Ja koju tahan :D

Kommentaare ei ole: