teisipäev, 4. august 2009

Kohustuslik kava

Ma ei teagi, millest alustada... Võib-olla sellest, et olen tiba haige praegusel hetkel ning üritan end suure hunniku rohtudega homseks ekskursiooniks vormi saada. Alloleval pildil ongi väga hästi näha, millistes oludes peavad palavikus inimesed Theraflud jooma ja väikestel puhkepausidel taastuma.



Pilt siis tehtud just nende inimeste poolt, kes samamoodi end tee ja meega ravida üritasid :)



Ja mitte, et ma hakkaks meie firmale reklaami tegema - pigem proovin siin kirjeldada paari inimest ja kohta, keda Bulgaariasse tulles kindlasti kohtama peaks.

Alustuseks - Valentin...


Taksojuht, keda olen kasutanud juba esimesest nädalast saati oma kiirete reiside jaoks. Vähe sellest, et ta on hea autojuht, on Valentin mulle ka paljude teiste asjadega abiks olnud. Näitena võib tuua kasvõi juhuse, kui Nessebari ekskursiooni tagasiteel esitati mulle küsimus siinse kõrghariduse kohta ja Valentinile helistades sain kahesõnalise vastuse asemel viieminutilise ülevaate antud teema kohta - lisaks küsitule tuli ka taust antud küsimusele ja erinevused ametliku ning tegeliku korra vahel. Nimelt on Valentin kunagi teinud tööd ka giidina ja tema teadmised Bulgaaria kohta on mind nii mõnestki kitsikusest välja aidanud. Samuti on temaga rahule jäänud ka kõik meie turistid, kes on minu soovitusel tema teenuseid kasutanud. Ning päris kindlasti teavad Valentini organiseerimisoskuseid ka siinkäinud sõbrad.

Teiseks siis - Toni.



Kuigi meie firmaga koostööd tegeva bussipargi kõik bussijuhid on kõvad professionaalid, siis on Toni neist siiski silmapaistvaim. Üle kahekümne aastane staaž siinsetel teedel annab talle oskused teha suurte bussidega siinsetel kitsastel ja üleautostatud tänavaid selliseid tegusid, millest seninähtud bussijuhid vaid unistada oskavad. Ja ka inimesena on Toni päris kindlasti üle enamustest bulgaarlastest, keda kohanud olen. Jälle näide: kuna meie lennuk maandub poole kahe paiku öösel, siis rahva hotellidesse jagamise lõpetame kella kolme-nelja paiku öösel. Ja kaks nädalat tagasi oli juhus, kui just Toni pidi meid meie kuurorti viima. Enne Golden Sands kuurortist väljasõitu aga helistasid turistid, kes ei olnud rahul oma majutusega (probleem ei olnud meie firmast tekkinud, aga edasimüüjate poolt) ning me pidime kohale sõitma. Paludes Tonit meid kohale sõidutada, vastas ta lihtsalt: "Njama problem" ja viis meid kohale. Ja ootas siis meid pea tund aega selle asemel, et minna bussiparki magama. Meie pealekäimise peale vastas ta lihtsalt, et mis vahet tal on, kas ta magab pargi või siis bussis meid oodates. Lühidalt kokku võttes - mega inimene ja super bussijuht.

Krt... Kohtade kirjelduseni ei jõudnudki, sest juba on vaja edasi liikuda, sest minu armsad turistid helistasid ja soovisid kokkusaamist, et tulla meiega kaasa laupäevasele Merepargi ekskursioonile. Seega - kui tuleb mõtteid, aega ja fotosid, siis lisan õhtupoolikul juurde...

Kommentaare ei ole: