esmaspäev, 1. juuli 2013

Inspiratsioon

Katariina artikkel ilmus Kodukirja paberväljaandes, samuti on avaldatud tema kirjutisi ka Sisustuswebis ning kohe-kohe käivitub ka Buduaari projekt.

Professionaalne kadedus? :) Natuke jah, sest kogu meie tutvuse vältel olen just mina ennast kirjutajaks pidanud ja end sellena ka reklaaminud. Kui mõned üksikud Delfi välgatused ja bloginokitsemised välja arvata, siis midagi suurt ma nende aastate jooksul kirjutanud ei ole.

Jah - mõtetest olen ma siin blogis ikka üht-teist maininud, aga tõsise kirjutamise kui selliseni pole ükski idee veel jõudnud. Kuigi kogu see aeg on mul sees olnud tugev soov midagi kirja panna, on klaviatuuri juurde jõudmine toonud avastuse, et paljalt sooviga midagi valmis ei tee. Ideed lasevad arvutit nähes jalga.

Miks aga inspiratsioon?

Sest selline tuhin lähedase inimese poolt on sütitanud ka minus soovi jälle kirjutada ja loodetavasti annab see soov end peagi märku ka mõne värske või unustatud idee pinnaleujumisega.

Igatahes - aitäh, et inspireerid, Katariina!

2 kommentaari:

Katariina ütles ...

Võta heaks! :-) Soov ON väga oluline! Ma just arvan,et sul on soovist puudu jäänud. Ja inspiratsioon - seda ammutab elust!!!

Katariina ütles ...

Võta heaks! :-)
Soov ON kõige olulisem! Inspiratsiooni ammuta elust ja mitte ainult äärmustest!