kolmapäev, 3. juuli 2013

Jälle pandi ära!

Paar päeva tagasi sai kirjutada inspiratsioonist; sellest, kuidas Katariina (aja-)kirjanduslik tuhin mind inspireerib ja ärgitab minu soovi uuesti kirjutama hakata ja täna tuli kallilt Katariinalt vastulause.

Buduaaris sai alguse uus artiklitesari-blogi, milles sisekujundaja Katariina Kalda hakkab kajastama ühe sisekujundusprojekti lugu algusest lõpuni. Keda huvitab (loodetavasti kõiki!), leiab ka siit lingi sarja esimesele artiklile: "Sisekujundaja blogi: Katariina alustab 4-toalise Kadrioru korteri renoveerimist"

Ja ma ei oleks mina, kui ma ei leiaks sealt lingilt midagi kritiseerimisväärset.

Oops! Peretüli?!

Ei. Seda mitte. Katariina teksti kohta ei ole mul ühtegi paha sõna öelda, kiitma ma ei hakka teda siin vaid seepärast, et me oleme liiga lähedalt seotud, et keegi minu kiituseid tõsiselt võtaks. Ok - ta on väga tubli!

Aga kriitika tuleb pealkirja kohta. Hmm - sel teemal ma olen öelnud asju ka delfi.ee'le. Nüüd on siis buduaar suutnud pealkirjas apsaka teha.

Nimelt ei ole Katariina projekti puhul tegemist renoveerimisega, mis on teadupoolest vana asja uueks tegemine; Kadrioru projekti puhul on tegu niivõrd uue korteriga, et praegusel hetkel on see alles joonise peal.

Nüüd siis kriitika läbi ja kõik võivad rahulikult lugema minna.

Ahjaa! Minireklaam endalegi. Need ilusad fotod Katariinast on minu tehtud :)


Kommentaare ei ole: