teisipäev, 30. juuni 2009

Bulgaarias... Mõtetes ja päriselt...

Varna lennujaamas lennukist välja astudes lööb näkku pahvakas sooja õhku, kuigi kell näitab juba teist tundi üle südaöö. Lahe! Vähemalt nii ma mõtlen.

Tund aega hiljem saan oma koti, ühena viimastest ja lennujaamast välja astudes ulatatakse mulle paberileht ja näidatakse mulle bussi, mis on juba rahvast täis. Et ma pean selle mööda kuurorte hotellidesse laiali sõidutama. Hmm! Turistid, kes enne mind lennukist välja said, on ka minust kauem Bulgaarias olnud. Mida iganes!

Kell kuus hommikul hotelli jõudes viskan sada grammi viina hinge alla, et käed värisemise lõpetaksid.

Kolm tundi hiljem - kell üheksa - teen algust infotundidega, kus pean müüma ekskursioone, millest mul vähimatki aimu ei ole.

Päikest kõigile!

Kolmas nädal jookseb ja juba on esimesed ekskursioonidki üksinda läbi viidud. Ei tea küll, kui hästi, aga ikkagi. Mingi areng on. Loodetavasti ei hakka rahvas Tallinnasse jõudes kaebusi kirjutama. :D

Aeg läheb... Hmm... Loodetavasti veel kiiremini, kui see siiani on läinud. Tahaks juba tagasi. Koju...

Palav on. Ja ujuda tahaks. Nii irooniline see ka ei tundu, sest igal hommikul on esimene nähtav element Must meri :)

Whatever! Ja nüüd tagasi tööle...

2 kommentaari:

Hädapätakas ütles ...

Ma usun, et sa saad hästi hakkama. Igal juhul on seal parem kui Eestis. Kui sa koju tahad, täpsusta, miks. äkki aitab see siinolijatel mõista, miks siin edasi elada.

Anonymous ütles ...

Hea on sinust lugeda/kuulda üle pika aja:) ning bulgaaria on ilus maa igal juhul:)

M