reede, 25. veebruar 2011

No ma ei saa aru... - Vel, ikke forstår...

Ma ei ole kunagi suurem asi Norra fänn olnud; isegi siis mitte, kui nende suuskajad veel lumehangedes imesid tegid. Ainsaks respect'i ära teeninud norrakaks on siiani jäänud Roald Amundsen, aga kuna ma nimetatut olen juba korra siin ajaveebis linkinud, siis täna ma seda ei tee. Lühidalt oli ta mees, keda kutsus meri ja kes armastas lund (ja kes tõenäoliselt armastaks tänast Hiiu- või Saaremaad).

Miks ma aga praegu siin üldse Norrast kirjutan, on see, et keegi müstiline Norra interneti kasutaja käib juba pikemat aega mu ajaveebi hiilimas, aga mul ei ole halli aimugi, kellega tegu. Mitte, et ma paranoiline oleks (ma olen väga paranoiline), aga oleks lihtsalt huvitav teada, miks siin nii kaugelt maalt käiakse. Norra riigi vastu ei ole ma midagi teinud, seega võib välistada võimaluse, et tegemist oleks norraliku luureoperatsiooniga (mis näitaks jälgede segamiseks tõenäoliselt Rootsi IP'd, aga samas võib ju kohe järeldada, et tegemist võibki olla Rootsi luurajatega, kellel on minuga väike kana kitkuda, aga... - ja nii võibki arutlema jääda).

Seega võib oletada, et tegemist on kellegi üksiküritajaga, kellel on suurenenud huvi minu isiku vastu. Miks isiku, aga mitte kirjutiste? Sest ma ei ole suht kaua kirjutanud midagi erakordset, aga seire toimib ikka üsna regulaarselt.


Selline asjandus minu vastuluureprogrammis näitab, et sellel konkreetsel huvilisel on minu veebipäevik lemmikutesse pandud või mis veel hullem - ta teab seda peast. Teine seireprogre näitab dünaamilist ip'd, aga kuna kõik külastused on ühest piirkonnast, siis oleks suht ebaloogiline, et nii tihti eksib minu aadressile keegi Norrast ja kogu aeg vaid ühest piirkonnast.

Aga pole hullu - siinkohal tervitused Norramaale ja ühe tuules ka parimad soovid trollidele!

*
Kirjutise mõte on aga selles, et kuigi ma tegin oma blogile eraldi lehe "Vastukajast" (seda on lehe ülaserva vaadates isegi näha), siis ei ole ma mingit kaja seni saanud. Isegi kaja poega mitte. Samas näitab mu analüütikaprogrammikeste kogum, et siin ikka käiakse. Kommentaare tuleb suhteliselt vähe ja nende põhjal on üsna keeruline teha järeldusi, millistel teemadel ma rohkem, millistel vähem kirjutada võiksin.

Seega - PLIIIIIIIIIIIIIIIIS - vastukaja on oodatud!

2 kommentaari:

Linda ütles ...

See Norra lugeja käib minul ka kogu aeg väga truult külas, aga ma olen arvama hakanud, et see on mingi otsimootor.

W. Hocares ütles ...

Ma arvasin/arvan ka vahel nii... Ent mõnikord on ju tore olla paranoiline teemal, et mu kirjutistel on nii andunud austaja :)