reede, 18. veebruar 2011

Norides ja nääksudes.. F*** pankadele!

Mitte, et ma teaks, mida tähendab "nääksudes", aga see polegi peamine. Lihtsalt jälle kopp ees asjast, mis on mind juba viimased viis aastat närvi ajanud.

Ma ei taha pankasid toita. Ma ei taha, et mu rahad panka kantaks; ma ei taha oma raha väljavõtmise eest 30 krooni, praegu vist 2 eurot maksta. Ma tahan, et ma saaksin oma asju sularaha eest toimetada ilma, et ma peaksin selle eest mingile kolmandale (juriidilisele) isikule protsenti maksma.

Ühekordselt ei ole see palju, ent aasta peale tuleb sellistest pisimaksudest nii korralik summa kokku, et ma saaks selle eest juba väiksema peo korraldada või Moonmaidi rikkalikule lõunasöögile viia.

Ja ma ei taha kuulata mingeid armetuid selgitusi teemadel, miks on läbi pankade ilusam ja lillelisem. Ei ole, sest mina maksan nende lillede ilu eest, mida ma isegi tellinud ei ole.

Et tegemist ei ole alusetu jutuga, siis saades 9 kuud töötutoetust, olen iga kuu selle raha väljavõtmise eest tasunud 30 krooni, mis teeb kokku 270 krooni, mille eest ma saan TEGELIKULT ka Peppersackis suure prae ja kaks head õllet. Ja selle raha olen ma tasunud vaid selle eest, et ma oma raha võtan. Kuna mul pangakaarti ei ole, siis muud võimalust ei ole oma raha kasutamiseks. Ja ei tahagi.

Tahan oma raha ilma, et ma peaksin selle eest mingeid ettevõtteid toitma!!!

4 kommentaari:

offf ütles ...

#Ma tahan, et ma saaksin oma asju sularaha eest toimetada ilma, et ma peaksin selle eest mingile kolmandale (juriidilisele) isikule protsenti maksma.

Sa tahad, aga sa EI SAA. Kui sa ei taha maksta pandadele elektroonilise teenuse eest, siis maksad sularahainkassaatorile, maksad karmide turvameetmete eest, maksad sularaha hoiustajale jne.
Sularaha käitlemine tuleb KALLIM kui e-raha ja selle kõik, eranditult, viimse pennini maksab kinni lõpptarbija.
Nõnda, et ole parem ettevaatlik, sellega mida sa soovid, su soovid võivad täide minna.
Kui ei taha maksta pangale e-raha käitlmise eest võid maksta 10x hinda sularaha käitlmise eest.
Valik on sinu.

offf ütles ...

#Ma tahan, et ma saaksin oma asju sularaha eest toimetada ilma, et ma peaksin selle eest mingile kolmandale (juriidilisele) isikule protsenti maksma.

Sa tahad, aga sa EI SAA. Kui sa ei taha maksta pandadele elektroonilise teenuse eest, siis maksad sularahainkassaatorile, maksad karmide turvameetmete eest, maksad sularaha hoiustajale jne.
Sularaha käitlemine tuleb KALLIM kui e-raha ja selle kõik, eranditult, viimse pennini maksab kinni lõpptarbija.
Nõnda, et ole parem ettevaatlik, sellega mida sa soovid, su soovid võivad täide minna.
Kui ei taha maksta pangale e-raha käitlmise eest võid maksta 10x hinda sularaha käitlmise eest.
Valik on sinu.

Anonymous ütles ...

Kõik kaubanduskeskused on täis sinusuguseid troppe,kes "ei taha pankasid nuumata" ja siis raiskavad kassades sentide lugemisega aega. Sellele sinusugused ei mõtle, et teised inimesed peavad sinu järele ootama. Oma pisike ego on ju kõige tähtsam.

W. Hocares ütles ...

Erinevalt anonüümsest, kes oma isiku avalikustamist kartes teisi troppideks nimetab, arvan end matemaatikas siiski piisavalt tugeva olevat, et anonüümne duellile kutsuda.

Väidan, et suudan suvalise alla eurot jääva sendikoguse kiiremini rahakotist välja lugeda, kui tema rahakotist oma boonus- ja maksekaarti otsides PIN-koodide sisestamise järel tšekki ootab, et saada kassapidaja kinnitus, et üldse midagi maksevõimelist seal arvel on.

Üldiselt olen ma kassajärjekordades rohkem oodanud selliste taga, kes oma kümnest erinevast kaardist seda õiget ja maksevõimelist leida proovivad, kui nende taga, kes sula loevad.