neljapäev, 7. mai 2009

Kui ma, kurat, aru ka veel saaks...

Mnjah.

Siiani on olnud suhteliselt vähe selliseid lugusid, mis mulle sellest kõige-kõige esimesest kuulamisest meeldima on hakanud. Ja veel nii väga, et võin seda ka rohkem, kui kaks korda järjest kuulata. Aga allolev lugu on üks sellistest vähestest.

Nagu eelmise kirje kirjutamise ajal, olen ma siiani otsapidi Bulgaaria folk-popis. Tänu ühele kohtumisele netisaidil sain ma teada, et seda stiili kutsutakse chalga'ks (info autentne - veriehtsalt bulgaarlaselt endalt).

Artistiks - see juba kahelt erinevalt võetud info põhjal - üks sealse pop-folgi üks skandaalsemaid staare, kes on samas ka selle stiili uue ärkamise üks esimesi esitajaid. Kamelia teeb üsna erinevalt kõlavat muusikat, millest enamus on täiesti kuulatav ka ilma keelt mõistmata. Aga allpool üleslaetud loo tõlget tahaks kindlasti.

"Strelkite Spirat"
(tõlkes 'Nooled peatuvad' - vähemalt Google tõlkis nõnda)


Aga mitte vaid muusikat ei ole ma kuulanud viimaste päevade jooksul. Okei - peaaegu, et olengi. Aga samas olen leidnud ka mõned lootustandvad tööpakkumised ja jätkan endiselt tööpakkujate pommitamist oma elulugudega. Ja kirjutanud olen ka natuke, aga ei lähe see veel kuidagi. Tahaks midagi rohkemat, aga mõtted on kuhugi kardinate varju kadunud. On küll poolikud projektid, mõni ka alles paar päeva tagasi sündinud, aga lõpuni on neid raske viia. Hmm... Ei tea, miks.

Aga öösel kell kolm on igati äge blogi kirjutada. Siis ei ole kohe kindlasti mõtteid. Ja ma ronin parem magama.

*

PS Kuna see esimene Kamelia lugu ei anna edasi seda õiget chalga meeleolu, mispärast see stiil mulle eriti meeldib, siis lisan veel ühe Kamelia klipi. "Celuvay Me" ('Suudle mind' - ilma Google'i abita). Ja samas on sellest klipist võimalik näha ka kindlasti üht olulisimat Kamelia populaarsuse põhjust - tema välimust. (Krt! Tahtsin just lisada, et ega Playboy teda asjata oma kaante vahele valinud, ent mõeldes emakeelsele väljaandele, otsustasin selle väite sulgudesse jätta.) Aga lugu ise on hea. Kannatab kuulata ka klippi vaatamata. Ausalt.

Kommentaare ei ole: