laupäev, 7. märts 2009

4 Strings - Believe (2003) ehk kes on nuuksik?

Eelnevad muusikavalikud on olnud teistsugused, aga päris kindlasti ei tähendanud need seda, et ma tantsumuusikat ei kuula. 4 Strings teeb sellist mõnusat soundi, mis võib kõrvaklappides mütsudes tuju mõnikord päris heaks teha. Nende lood 'Diving' ja 'Take Me Away' oma erinevates versioonides on mu iPodis juba pikemat aega kaasa rännanud ja eile tõmbasin arvutisse siis suurema koguse seda mussi. Ei kahetse.

MSN on omadega maas, vähemalt minu arvutis, ja järjest rohkem hakkan ma pöörduma Skype'i-usku. Sellega vähemalt ei juhtu nii, et iga natukese aja tagant viskab mingeid totakaid veateateid, millest ma mõhkugi ei jaga.

Aga nuuksik? Kes on see saladuslik olend, kes on viimasel kahel päeval mu IM vestluses figureerinud? Konkreetse nimetusena tekkis ta paar päeva tagasi, olemas oli ta enne, sellise nimetu tunnetekogumina, mis vaevab, aga mille kirjeldamiseks peaks kasutama rohkem kui kümmet sõna.

Seega - definitsioon...

Kui sa oled üksi ja sa oled selle pärast natuke nukker ja sa tahaksid natuke lähedust ja kui mõnikord tahaks pimedas, üksindust täis toas teha tasakesti 'nuuks!', siis sa oled nuuksikule juba lähedal. Masendust ja depressiooni nuuksikus ei ole, on selline nukrapoolne udu, millest võivad ilmuda luulevormis sõnad, mida nii tahaks välja kirjutada. Ja igatsus... See ka... Üldiselt on nuuksik selline suht ohutu ja armas tegelinski, kellele tahaks tugevalt-tugevalt kalli-kalli teha :)

Ja ma mõtlen nüüd, et 4 Strings ei ole üldse nuuksiku muusika. Nuuksik kuulab tavaliselt midagi muud. Hmm - aga mida? Teen oma Media Playeri lahti, et leida nuuksiklikku muusikat (mida ma hetkel küll kuulama ei hakka)... Hmm... Enya, Phil Collins ja Bryan Adams oleks vaid mõned näited, mida võib nuuksiku playlistist leida. Jah - need on ka minu playlistis, aga minu omasse mahuvad veel ka Manowar, Offspring ja palju muud mittenuuksiklikku värki, mis annab mõista, et kogu aeg ma nuuksik päris kindlasti ei ole.

Aga mõnikord ikka tahan olla ja siis on täitsa mõnn oma lullade special blogi lahti võtta ning rida rea järel sinna oma emotsioone ja tundeid kirjutada.

Nyyd aga pokrisse, sest 3 minuti pärast hakkab registreerimine ühele turniirile, kus 2700 siseneja hulka saamiseks pead suutma nupule 'register' esimese 30 sekundi jooksul, sest minuti pärast on kohad juba täis :)

PS. LOL - rekord. 7ndal sekundil vajutasin nõutud nuppu ja 23ndal sekundil, kui ilmus tahvlike, 'You have successfully registered...' või midagi sarnast, olid kohad juba täis :D

1 kommentaar:

Vello42 ütles ...

yeah, 4 strings "Take me away" kütab mu pleieris ka vahest peris mõnusalt