reede, 20. märts 2009

Manowar - Kings Of Metal (1988) ja kuul pähe... ausalt...

'Hail And Kill' on parim lugu sellelt kogumikult, aga kurat võtaks - see ei peaks mind panema käituma selle idee järgi. Aga ometi!

Haige olen... Mitte pohmell. Sest jubedad süümekad annavad end tugevamalt tunda. WTF?!

Normaalne lahkumispidu endises töökohas ja ikkagi õnnestus mul hommikuks kirja saada mõlgitud auto ja lõhkine otsaesine. Alkohol... Ei, ma ei olnud roolis (nii hull ma ka ei ole), ent sõbra auto mõlki lüüa - vist jalaga - ei ole näide tervest mõistusest. Miks? Ma ei tea. Katus sõitis ära, aga see ei ole vabandus. Tahaks isegi teada, miks. Teadmatus on kõige raskem.

Läksin sealt ära, vist pärast seda kohe või natuke hiljem. "Bonnie & Clyde'i". Ja mingil hetkel olin turvaruumis, käed selja taga raudus ja avaldasin arvamust, et mul on jumala poogen, kui politsei kutsutakse. Miks? Öeldi, et ma olin kellegiga kakelnud. Ei mäleta. Neetud!!!

Teadmatus tapab...

Hea, et vähemalt ühest on vilksatav mälestus. Kui seda poleks, siis oleks kõik metsas. Aga ma mäletan. Võib-olla vaid poolt minutit sellest, et tantsisin, aga ikkagi. Ma mäletan. Jumal tänatud...

Tahaks kõikide käest andeks paluda, aga see ei muuda asju olematuks. Ei muuda fakti, et jõin end täielikuks idioodiks. Ei muuda teadmist, et ma olen idioot.

Kuul pähe... Ausalt...

PS Aga turvad olid lahedad. Ma ei tea, miks, aga üks neist isegi viitsis minuga vaielda. Peaks talle vist tänutäheks midagi kinkima...

Kommentaare ei ole: